Nieuwe laptop

lappie

Omdat dochterlief vanmorgen eerst de Amersfoortse bergcross moest lopen en zij na afloop samen met manlief lekker onderuitgezakt op de bank een 3d film aan het kijken was en omdat we maar 2 brillen hebben en ik dus niet mee kon kijken( arme ik) bedacht ik me dat ik me wel weer eens kon gaan verdiepen in WordPress.

Ik heb eerder een wordpressaccount gehad, maar aangezien ik daar erg weinig( lees: niks) mee deed had ik die verwijderd. Ik ben op 1 januari begonnen met Vier elk klavertje op Facebook, maar ik miste hierbij toch stiekem mijn wordpress.

Ik startte dus vol goede moed en zin de laptop op en ging aan het lezen, proberen en wissen en weer proberen. Ik had , naar mijn idee, best wat leuks in elkaar gezet en was al een aardig eindje op de goede weg.

En toen….werd mijn beeldscherm zwart!!! NEEEEEEEEEE! Gemompel, verbazing, balen en stiekem klein beetje vloeken en na veel geduld kon ik hem opnieuw opstarten. Mijn wachtwoord weer ingetoetst en wachten tot er wat gebeuren zou……nou….dat was niet veel helaas…..weer zwart beeld, weer gedoe, weer balen, manlief erbij gehaald maar ook hij mocht kon er niks aan doen.

Ons oude vertrouwede lappie is niet meer.

Voor de kerst heeft een goede vriend er nog naar gekeken en  wat aan gedaan, want hij had al wat kuren. Het leek goed te gaan, maar we hadden te vroeg gejuicht.

Dus hup, weer schoenen aan , jassen aan en de auto gestart….hup naar de Mediamarkt om een nieuw lappie. Laten ze nou een actie hebben dit weekend, “21% BTW weg ermee”, altijd leuk en dus waren we ook niet de enige in de Mediamarkt. Wat een mensen en wat een geld gaat er daar over te toonbank!  Maar ja, ook ons geld dus, want we zijn wel geslaagd.

Een nieuw lappie, lekker klein en compact, hoeft niet meer gelijk aan de prik als je hem aanzet….ik zeg:”top”!

Dus nu deze blog op ons nieuwe lappie en ik hoop op een goede fijne, vertrouwde samenwerking.

 

 

 

2 gedachten over “Nieuwe laptop

Geef een reactie

